piątek, 27 sierpnia 2010

KREWETKI Z CZOSNKIEM


Krewetki  i sushi mogę jeść codziennie w nieprzyzwoitych ilościach.
W 15 minut mam przed sobą najpyszniejsze jedzonko pod słońcem.
Podzielę się nim z Wami niestety tylko wirtualnie, ale wierzę,
że patrząc chociażby na zdjęcie skorzystacie z mojej propozycji.

Krewetki królewskie obrałam.


Wrzuciłam na patelnię, chwilę smażyłam
 żeby odparować nadmiar wody.
Można wcześniej polać je białym winem, czekając chwilę,
żeby przeszły jego smakiem.
Jak nie mamy cierpliwości i czasu można wlać parę łyżek białego wina,
 bezpośrednio do krewetek na patelnię.
Rozpuściłam sporo masło z odrobiną oliwy z oliwek,żeby masło się nie spaliło
 i dodałam parę roztartych ząbków czosnku  (ilość wedle uznania).
Można również podsmażyć pokrojoną drobno paprykę czuszkę.
Dodałam krewetki, mieszałam i smażyłam około 5 minut.
Solę,pieprzę do smaku.
Skropiłam je już na talerzu cytryną.

Następnie usiadłam, wzięłam za ogonek pierwszą krewetkę ....
i znalazłam się w niebie ;-)

Zapraszam również na mule.


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...