sobota, 28 sierpnia 2010

PIZZA PEPERONI






Pisałam już o pizzy carbonara.
Dziś pizza peperoni w mojej wersji.
Ciasto zrobiłam tak jak w przepisie do carborara.
Przepis TU


Posmarowałam ciasto koncentratem pomidorowym


wymieszanym z bazylią,oregano,czosnkiem,solą i pieprzem.


FARSZ:

salami peperoni


Rozłożyłam podsmażone pieczarki i cebulę.


Można pieczarki i cebulkę dodać surowe wedle uznania.


Posypałam jeszcze oregano,solą i pieprzem.
Na wierzch rozłożyłam starty ser mozzarella.


Posypałam czarnymi oliwkami.


Można dodać też świeżą rukolę i chorizo.



Wstawiłam pizzę do rozgrzanego do 220 stopni piekarnika
i piekłam 10-15 minut.
Ser mozzarella ma to do siebie ,że po upieczeniu
 przybiera ciemno brązowy kolor.
Pizza  ta zawsze wszystkim smakuje ... ta została zjedzona do ostatniego okruszka ;-)





SMACZNEGO!

Polecam również pizzę




1 komentarz:

goodpizza pisze...

jak dla mnie za dużo składników, ale wygląda smacznie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...